Випробування стрічки ременя безпеки на розривне навантаження
01 лют. 2019 р.
У пункті 2.7.5. Директиви № 16 Європейської економічної комісії Організації Об'єднаних Націй (ЄЕК ООН 2018/629), що набрала чинності 19 липня 2018 року, описано алгоритм проведення випробувань стрічки ременя безпеки на розривне навантаження.
Алгоритм випробувань
- Ремінь має бути затиснутий між затискачами машини для випробування на розтягнення. Затискачі мають бути сконструйовані таким чином, щоб уникнути розриву ременя в точці контакту з затискачами або поблизу неї. Швидкість розбіжності затискачів повинна становити близько 100 мм на хвилину.
- Потім навантаження має збільшуватися доти, доки ремінь не розірветься, і розривне навантаження має бути зафіксоване.
- Якщо ремінь зісковзне або розірветься в точці контакту з одним із затискачів або в межах 10 мм від будь-якого з них, випробування вважається недійсним, і проводиться інше випробування з новим зразком.
Мінімально необхідне розривне навантаження стрічки автомобільного ременя безпеки становить 1500 кг.
Ми провели випробування нашої індивідуальної стрічки ременя безпеки, шириною 47 мм, товщиною 1.1 мм. Розривне навантаження склало 22.12 кН, що дорівнює 2200 кг.
Нижче відео-фіксація процесу випробувань.